Известие

Collapse
No announcement yet.

Нужда от съвет относно пистов ремък

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нужда от съвет относно пистов ремък

    Колеги когато преди година сменях ангренажен к-т майторът ми каза, че пистовият ремък и ролките му са заминали. Сега ми се освободиха малко парички за поддръжка на колата и искам да ги вложа разумно.
    Значи от два три месеца се чува румолене при работа на място, когато колата загрее в смисъл се покара повече от 3-4км.
    Всичко освен частите около пистовия ремък и неговата магистрала е на 10к км. При подаване на гас шумът който се чува се засилва пропорционално с оборотите на двигателя, но само на място в движение не мога да го доловя този шум поради другите шумове от гуми и т.н.
    Този шум е твърде леко доловим и дори хората в моето обкръжение казват, че се вманиачавам и на колата нищо и няма, но аз си знам, че си е за смяна след като и майстор ми е казал и си знам, че от 2 години и 20-ина хиляди км (от както съм я купил нов внос) не е сменян. Чета разни теми за демфери, шайби на климатика и тем подобни и се плаша, обяснете малко, защото до колкото успях да разбера демфер трака, но все пак и форумно мнение няма да ми е излишно.

    Шумът при натискане на съединителя не се променя нито педалът издава каквото и да е трептене или вибрация.

    Кажете и който е сменял цени които да очаквам за комплекта в магазина, защото 200лв само за обтяжната ролка на комплекта ми се виждат адски много при положение, че ангренажния ми комплект с отстъпката на приятел ми излезе 150 лева.

    Благодаря ви предварително и се надявам да не се дублирам с тема която е писано, просто не успях да намеря точно това за което пиша!

  • #2
    Сваляш ремъка и проверяваш ролките, шайбата на компресора и фрайлауф-а на алтернатора.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #3
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:05.

      Comment


      • #4
        Извинявам се, в опита си да съм максимално изчерпателен най-важното съм пропуснал.
        Колата е Алфа Ромео 147 jtd 8v, 115(116)кс производство 10.2002 година

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:06.

          Comment


          • #6
            http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=14&subcat=152
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • #7
              Моето Стило е със същия мотор и при мен се появи шум, оказа се, че е от лагера на компресора. Сменихме го и спря. Струва около 30-40лв, не помня точно.
              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
              ex Alfa 156 1,9 JTD
              ex Alfa 75 1,8

              Comment


              • #8
                Лагера е евтин, доста по-евтин, по-скоро с труда е 30-40лв.
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #9
                  Така де, това имах предвид
                  Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                  ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                  ex Alfa 156 1,9 JTD
                  ex Alfa 75 1,8

                  Comment


                  • #10
                    Мойта техника (M-jet 16V 140 коня) скъса пистов ремък, заради демпферната шайба на алтернатора. Пистовия ремък, заедно с всички ролки и шайби за него ми беше струваше 240 лв с труд и части. Това са цени с 50% намален труд и 35% на частите.
                    '06 Alfa Crosswagon Q4

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря ви колеги за информацията, ще ви държа в течение какво е станало. При всички положения и клип ще направя преди и след смяната, ако се долови на него все пак.

                      Благодаря и по специално на emzo за точните неща които каза да проверя преди да купя каквото и да било, ще постъпя точно така, а няма да купувам всичко на веднъж както по принцип правя и след това се оказва, че половината неща имат още доста живот.

                      Comment


                      • #12
                        ...
                        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:06.

                        Comment


                        • #13
                          Не съм го сменял колега, и дори както е на колата се вижда, че не е в никак добро състояние. Утре през деня ще я разглобим с приятел да видим дали има и нещо друго по магистралата за смяна и Понеделник ще се пазарува каквото трябва.

                          Comment


                          • #14
                            Аз пистов ремък никога не съм сменял...карам докато се скъса
                            Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                            ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                            ex Alfa 156 1,9 JTD
                            ex Alfa 75 1,8

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                              Аз пистов ремък никога не съм сменял...карам докато се скъса
                              Това не са онези жигуловите ремъчета, които като се скъсат просто изпадат. 2 м дълъг ремък и минаващ през сумати и ролки не знаеш, като се скъса, къде ще се омотае и какви поразии ще направи.

                              По-добре си го сменяй профилактично. Нито е скъп, нито се сменя трудно.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X